10 Temmuz 2012 Salı

(*)


Bugün telefonun ucunda bağırarak konuşana cevap yetiştirmeye çalışarak yolun diğer ucunda muhtemelen susuzluktan dili bir karış dışar da olan ''kara köpeği '' seyrediyordum.Bu onu ilk görüşüm değildi.Daha önceleri de defalarca ve  umursamazca bakmıştık bir birimize ..Öğle yemeklerin de benim burun kıvırdıklarımı , o büyük bir iştahla mideye indiriyordu. Ben yemediği yemeği ona vererek günahlarının azalacağını sanan insanlarla aynı havayı soluyordum.. O karnının tok olmasına  etrafa göz kulak olarak cevap veriyordu..Aslında birbirimize benziyorduk..Karşıya geçmeye karar vermiş olmalı..Ağır aksak ilerledi.Bir anda büyük bir gürültü duyuldu ortalık toz duman , ben ağlamaya başladım ..Araba köpeğe çarptı -köpek lan  lann arabaya çarptı..Ben olsaydım ucuz atlatırdım..


Neresinden bakarsan bak anlamlı gelmez.Sonuç hep aynıdır bir balkon köşesin de  kül tablasıyla yada bir kadeh rakıyla sohbet ederek yakalanırsın kendine..Elinden hiç bir şey gelmeyen şeyler vardır.Sen o şeyler için günlerce , su alan gemi gibi kafanı patlatırsın .Ama ne yapsan suyun altında  5 dk fazla nefesini tutamazsın..Biliyorum biraz az içsem şu sigarayı anasını ağlatırım tüm  denizaltıların..Bazen dışarıya çıkıp ..Hani şu kurbanları kestikleri bıçaklardan alıp  önüme geleni doğramak istiyorum..Katil potansiyelim olduğunu düşüne bilirsiniz ..İnanın alışkanlıktan.Zira ben ilk cinayetimi , çok uzun seneler önce başarıyla kendimden başlayarak ve ardımda kimseyi bırakmayarak tamamlamış birisiyim..  Herkes ikiyle ikiyi toplar bazende çarpar dört bulur ben X'in yerine Y koysam çok kral bi sonuç çıkar der tüm matematik kurallarının annesiyle yakın akraba olurum...Ben niye herkes gibi normal değilimin sorusuna verilecek tek bir cevabım var. Büyük ihtimal ben insan değilim.Ne olduğum konusuna henüz net bir cevap veremesem de ..Eminim eğer insan olsaydım  kitabını yazmıştım..

1 yorum:

beenmaya dedi ki...

sen ateşim böceğimsin benim :))))