5 Temmuz 2012 Perşembe

KADER





'' (*) muhabbet kuşumuz öldü
arkasında uçuşan tüyleriyle mavi bir sonbahar bırakarak
biliyorsun ölüm, mavi boş bir kafestir kimi zaman
acıyı hangi dile tercüme etsek şimdi yalan olur ''



Biliyor musun Jospi insan ne yaparsa yapsın kaderini değiştiremiyor. Eğer sen bu Dünyaya acıyla sınanmaya geldiysen bunun önüne geçemiyorsun .Gelenler gidenler , hep oluyor hep olacak ama sen mutlak suretle acı çekeceksin  bu senin kaderin , değiştirmeye uğraşmamalısın.


(* )Didem MADAK

14 yorum:

cem dedi ki...

Allah daha büyük kederler vermesin inşallah.

ve madem sezen hayranıyız, sezenden devam edelim;

Bu ne yalnızlıktır
Bu ne sonsuz bir çoğalmak
Onca sınanmaya rağmen
Akıl oyunlarıyla oyalanmak

Ateş Böceği dedi ki...

Biliyor musun Yıllarca Sezeni annesi sanmış bir çocuktum ben belki de daha çocukluktan başladı benim acıya karşı duyarlılığım..

Ayrıca günün her saati ve her anı Sezen dinlenmeye değerdir ..

beenmaya dedi ki...

yani her şeyi kabul edip öyle mi yaşamalı diyorsun???

bence hayır. hele ki insanın çektiği acı bile birbirinden farklıyken...

Ateş Böceği dedi ki...

Bence yeni bir şey bulmaktan ziyade buna alışmak gerekiyor.. Her acı bir öncekinden zor olmakla beraber daha da derinleştiriyor her şeyi..Zor anlayacağın bu hayat bildiğin üzere..

beenmaya dedi ki...

zor ama imkansız değil be ateşim böceğim...

ve yaşıyorsak hala bu bile yeni bir şeye dair umut değil midir?

Ateş Böceği dedi ki...

Bu olmadı yenisini yaşayacağız.. Umut etmek pek bana göre değilmiş hiç bir konuda ben bunu kafama vurla vurula öğretilmesine müsade ettim .. O yüzden ben umut etmeyi bıraktım en azından etmemem gerektiğini öğrendim yaşamak kısmına gelince hımm ''Bitsede gitsek '' hepsi bu..

beenmaya dedi ki...

bitene kadar yaşıyorsun sonuçta. ve her şeyi geç yaşarken bir çocuğun tebessümüne bile ortak oluyorsan bir an için, bu bile umuttur sakın unutma...

Adsız dedi ki...

Çok bile yaşaömış

beenmaya dedi ki...

http://kaantobel.blogspot.com/2012/07/yldzlarn-evi.html

Parpali dedi ki...

Şiddete meyyalim vallahi senin yüzünden Ateş. Ben boşa mı konuştum o kadar? Bu mu yani?

David Caine dedi ki...

Kimse anlamıyor öyle degil mi ateş böcegi ? Kimse yüreginin derininde ki acıyı keşfedemiyor..Görselerdi, hissetselerdi umut cümleleri yerini üç noktalara bırakırdı..Çünkü kimsenin bu acıya diyecek bir sözü olamazdı...
(Mesajımı oku ve sil ateş böcegi.umut mesajlarının arasında u/mutsuzluk olsun istemem)

beenmaya dedi ki...

@David Caine: biliyor musun sevgili David Caine kimse kimseyi ne yaşarsa yaşasın, aynı acıyı bile tatsa anlamaz zaten. acının tarifi yoktur çünkü ve her acı kendince yaşayanın yüreğindedir. ama ne yapar; en azından anlamaya çalışabilir, yanında olabilir, ona acısına gömülüp kalmaması adına en azından birkaç umut cümlesi sıralayabilir. aynı bu sayfaya yorum bırakan bizlerin yaptığı gibi...

Parpali dedi ki...

Hayatın sırrını ve anlamını çözmüş insanlar varmış meğer aramızda, peh. Ne güzel. O vakit yolunuz açık olsun cümleten.

David Caine dedi ki...

@beenmaya: Söylediklerinizin her bir harfine katılıyorum efendim.Kimse kimseyi aynı acıyı tatsa bile anlamaz.Anlayamaz.Ama 'hissetmek'ayrı birşeydir.Bunun açıklaması,izahı yokturdur.Bazı yürekler aynı ateşte yanan yüregi yaşar,hisseder.Bunu nasıl açıklayacagımı bilmiyorum.Sizlerin yorumunu ve kendimin yorumunu okuduktan sonra 'keşke yazmasaydım'demekten kendimi alamıyorum.Ne şanslı ki Ateş Böcegi,siz onun yanındasınız,acısına gömülüp kalmaması için birkaç umut cümleleri sıralayabiliyorsunuz..Umut cümlelerinin arasında U/mutsuzluk olduysam başta Ateş Böcegi olmak üzere hepinizden özür dilerim efendim..