29 Mart 2012 Perşembe

6.570 gün 3 ay ve 32 saat





İyi ki şimdi yoksun .Yani bence tam zamanında gittin güzel oldu. Şuan  kapıdan girsen masada ki küllükler dolusu sigaraları görsen bence görme , bu benim için iyi olmaz . Çatık kaşlarınla karşımda dursan , mutluluktan ağlarım .İlk soracağım soru neden geldiğin olur . Mutlu olunca saçmalamaya meylim var.'' Sigara sağlığa zararlı değildir '' der bir tane ikram ederim. Gerçi sen sigarayı sevmezsin. Bence hiç gelme..Çok kavga ederiz.  İşte bilirsin gidilen yoldan dönülmez  dönmede zaten bu kimse için hayırlı olmaz.Bazen seni çok özlüyorum tam manasıyla şöyle  bana özlemenin ne demek olduğunu ezberlettin o yüzden artık kimseyi yeterince özleyemiyorum.Tam tamına  6.570 gün 3 ay ve 32 saattir  yoksun ve insanın hayatından birisinin gitmesi mutlak bir fayda sağlamalı diyenlere inat  ben tam tamına  6.570 gün 3 ay ve 32 saattir  düşünüyorum gidişinde hiç bir hayır ve fayda görmüyorum sence ben kör müyüm.. Şimdi gelsen görsen büyüdüğüme karar verip tonlarca laf sıralarsın .Buna eminim .Ama bilmeslisin gece üstümü açmamdan şikayetçi olmanı gerektirecek hiç bir şey kalmadı .Her şeye rağmen 'Eşşek kadar oldun''cümlesi benim için kabul edilemez. çünkü ;benim büyük bir kabullenme sorunum var . Bununla nasıl başa çıkacağımla ilgili tavsiyelerine ihtiyacım olduğu doğru  ve fakat tavsiye vermek için biraz geç kalmadın mı ? Ve  ben nereden bakarsan 6.570 gün 3 ay ve 32 saattir ezber ettiklerimi bozma niyetin de olmadım hiç.Şimdi şurada oturmuş harf israfı yapıyorum .Bir dolu manasız cümle , bir dolu ahmaklık.Kimseye faydası olmayan ki bana bile yok gecenin bir yarısı adını sayıklıyorum .Ama Tanrı bazı insanlara çok görmek konusunda gayet başarılı. Şimdi kızarsın da sen bana ,ama kızma.Bence sen şimdi iyi ki yoksun .Zaten kimseyle kavga etmeye niyetim yok.



3 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

çok uzun yıllar günleri, ayları hatta saatleri saydım biliyo musun sonra saymaktan yoruldum, usandım, ağlamaktan gözyaşlarımın kuruduğunu söyledi dr hatta ilaç tedavisine bile başladı. sonra saymayı bıraktım.

o gün bugündür ne geleni sayarım ne de gideni. sayılar sadece mesleğimim bir parçası olarak kaldı hayatımda.

-mka- dedi ki...

Afâka düşsün güneş, karanlığa gün doğsun;
Yıldızlar da saklansın, gece gündüzü boğsun..

-mka-

safransarı dedi ki...

Birgün eskimiş kapımı açıp sessizce içeri gir..
Kimse duymasın seni.
Sessizce yanımasokul.
Karart gözlerini gecenin ışığına.
Öyle yorgunum ki hiç sorma..
Beni bir sen anlarsın...