23 Aralık 2011 Cuma

ÇILDIRIŞ HİKAYELERİ-4





Merhaba Jospi sana biraz kendimden bahsedeyim .Mesela ben şaşılacak derecede saçmalayabilirim ,saçmalayan insanları sevmem.Çelişkili hiç bir işi sevmem , hayatım çelişkilerle dolu.Söylediğim her şeyin tam tersini yapmak gibi bir saplantıya sahibim.Çok gülen insanları sevmem ,ama çok gülerim bu yüzden kendimi de sevmem.Her daim kafası çok güzel arkadaşlara sahibim ,insanları sevmem.Ne zaman çok yağmur yağsa hüzünlü şarkılar dinler dertlenirim , derdi olanları dinlemem.Ne zaman topuklu ayakkabı giysem kendimi ünlü zannederim, hiç topuklu ayakkabı giymem.Çiçekleri sevmem, menekşeler candır.Hafızam kuvvetlidir , dün ne yediğimi hatırlamam. Hiç bir fotoğrafımda güzel çıkmam , fotoğraf çektirmeyi sevmem Süt içmeyi severim ,kedilerden nefret ederim . Hiç bir şeyden korkmam , şimşek gürlediğinde yorganı kafama çekerim.Saçları mı hep uzatmak isterim ,her hafta saç kestiririm.Hep isyan ederim , akşam dua etmeden uyumam.Bence çay Dünyanın en güzel şeyi , kahve içmeyi severim.Hüzünlü bir yapıya sahibim ağladığımda haddinden fazla çirkin olurum ,çirkinleşen hiç bir şeyi sevmem.Her gün sigarayı bırakmak istiyorum,sigara içmeyi çok seviyorum.Ne zaman canım sıkılsa bira içmek isterim ,ve fakat biradan nefret ederim.Her gün buradan gitmek için uyanıyorum, hiç bir yere gidemiyorum.Uyumayı severim ,uyuyan güzel masalına inanmam.Başka insanların hikayelerine şaşıra bilirim , hikaye anlatanları sevmem.Kitap okuyan insanlar sıkıcıdır , ben de onlardan biriyim.Bu listeyi istesem çok daha uzatabilirim , her şeyden çabuk sıkılırım ve en çok sıkıldığım şeyleri yaparım.En büyük hayalim 75 katlı bir gökdelenin tepesine çıkıp çekirdek çitlemek.Bence yükseklik korkusu olan birinin her hangi bir  gökdelenin tepesine çıkıp çekirdek çitlemeyi planlaması nereden baksan ahmaklıktır ve ölümcül etkileri yaratır.Aslında her intihar kendini insanın ruh haline göre şekillendirir. Zaten ölmek yaşamaktan ayrı bir şey değildir.



5 yorum:

beenmaya dedi ki...

ulen ben seni her halinle seviyorum. nokta!

Ateş Böceği dedi ki...

Ya çekirdek çitleyelim , ayaklarımızı sallandırıp balkondan belki sigarada içeriz hımm ne dersin ben de seni sevorum ayrıca çok .

Nehir İda dedi ki...

Seviyorum dediklerinin çoğunu sevmekle birlikte tam tamına 22 gündür sigara içmemiş olmak ömrümün şaşılası başarılarındandır.Bu vesileyle hatırladım ve canım da çekmedi desem yalan.
Ah çay ile birlikteliği özellikle de.

Must. dedi ki...

Ortaya karışık (:
Ama tutarlı bence.

-mka- dedi ki...

"Üzülme üzülme, benim kulaklarım da kepçe.."

-mka-