15 Kasım 2011 Salı

TUHAF BİR GÜN.


Sezen Aksu - Yaşanmamış Yıllar musicplay


Yani nasıl desem ya da neresinden başlasam söylemeye sanki ,ordan parça parça olacakmış gibi geliyor her şey .Bak kış etkisini göstermeye başladı diyor haberler. Kış insanı hüzünlü yapıyor jospi.Dün rüyamda 'kış mevsimlerin en zalimi ' diyordum büyük bir ciddiyetle .İnsanın ellerini ısıtacak birisi olmayınca daha çok üşüyor .Benim ellerim Jospi hiç bir mevsim yeteri kadar ısınmadı bu yüzden belki.Ne zaman biri soracak olsa neyin var diye . Bir şeyim yok diyorum. İnanmıyorlar aslında gerçekten bir şeyim yok.Hüzünlüsün hep diye karşıma dikiliyorlar sonra.Hüznüm belki çok eski bir tarihten kalmadır.Anlatsam da anlamazlar ki . Gülüp geçmek en iyisi..Bak mesela sabah radyoda çıkan şarkıya dilek tuttum.Aynı esnada 'Yalnızlığı soruyorlar , yalnızlık bir ovanın dz oluşu gibi bir şey.Hiç bir şeyim yok akıp giden sokaktan başka keşke yalnız bunun için sevseydim seni '' diye fısıldadı Cemal Süreya.bir ömrü şarkılarla şiirlerle geçirdik .Şikayetimiz yok  çok şükür.Ama yinede söylemeliyim hani bazı şarkılar ya da bazı şiirler  vardır ya duyunca insanın içinden bir tel kopar ,ben onları dinleyince ya da okuyunca bir neşter gelip boğazıma baskı yapıyormuş gibi oluyor.O an biri gelip boğazımı kesmek istese bir damla kanım akmayacak ''mış'' gibi.

Ve zaman hızla geçip gidiyor Jospi.Bazen neleri/mi unuttuğumu hatırlamaya çalışarak hem de .Çok şeyi unuttum ben.Hatırladıklarımın hepsi bir 'an'dan ibaret sadece .

5 yorum:

Yazgüneşi dedi ki...

bu aralar
herkes de biz hüzün mü var bilemedim ki
ama ben de
aynı hissediyorum
sen gibi...

İbrahim dedi ki...

Jospi ve sen bana benı anlatmıssınız...
Kış, boguyor ınsanı, o bogucu havası daha da huzunlendırıyor ınsanı. Nedendır bılmem ama belkı, ınsanın elı usuyunce tutacak, ısıtacak bırısı olmadıgı ıcındır...

aysema dedi ki...

Şaka yaptım... Yorumun çok sevimliydi de...
Özürümü kabul eder misiniz?

Ateş Böceği dedi ki...

Aysema :) Sen miydin o ben de diyorum ki acaba benimle evlenmeyi düşünecek kadar kafayı yemiş insan evladı kim ne önemi var olur teklifini kabul ediyorum o vakit öperim güzelce :)

aysema dedi ki...

Teşekkür ederim efendim, ben de öpüyorum...