29 Kasım 2011 Salı

KUSURSUZ

'' (*) Ne yapacağını bilmiyorsan ne yapmayacağına karar ver '' der Kinsay kusursuz  bir cinayetten önce.Ki kusursuz olmaya çalışmak fazlasıyla kusurlu insanların isteyeceği bir şeydir.Zaten kolay iş değildir mutfak tezgahının üzerin de yatan iki  bedeni 800 bin Dolar karşılığında  paslı bir baltayla ikiye bölerek  kusursuz olmaya çalışmak hem de kusursuz olmak gibi bir derdi hiç yokken.Bana sorarsanız ben ondan daha kusursuz cinayetler işliyorum.Malum düşüncede bir insanı öldürmek cismen öldürmekten çok daha zordur.. Tek şeritli bir yolda 220 km  hızla giderken  duvara çarpmaktan daha az mı acı verir ,çok sevdiğin birini düşünmemeye çalışmak ? hiç sanmam .Belki de bu yüzden  benim işlediğim cinayetlerin çoğu mükemmel denecek kadar kusursuzdur.Ve fazlasıyla acı verir. 



(*)Kinyas ve Kayra / Hakan GÜNDAY



3 yorum:

Parpali dedi ki...

Kinyas ve Kayra'nın hastasıyım.
Kayra'dan sevgilerle :)

beenmaya dedi ki...

yorumu açarken kiminle karşılaşacağımı biliyordum. bir Kayra hastası :))

infantulus dedi ki...

ne yapacağını bilmeyen
ne yapmayacağını bilebilirmesi için
ne yapacağını azbuçuk bilmeli

kusursuz roman yoktur
kusursuz olsun diye deri de yok
-ha,yanılıyorsam bu doğaldır-