18 Kasım 2011 Cuma

ÇILDIRIŞ HİKAYELERİ-3

''Herkes kendini bir şey sanıyor
Ben herkesin hiçbir şey olduğuna inanıyorum
Herkes beni bir şey sanıyor
Ben sandıkları o şey  olmadığıma inanıyorum ''

Kendi kendime konuşmaya başladığımdan beri ki bunu yaklaşık 23 yıldır yapıyorum ilk defa bu kadar sesimi yükseltmeye başladım, kendime yani. Normalde yüksek sesle konuşmayı seven biri de değilim.Çok sinirliydim sabah uyandığımda ama şuan neye sinirli olduğumu unuttum.Ben hep bunu yapıyorum unutmam gereken ne varsa hatırlıyorum ,hatırlamam gerekenleri unutuyorum .İnsan sabah neden bu kadar sinirli uyandığını bilmez mi Jospi.Mesela bazen o kadar çok öfkeleniyorum  ki en son neye öfkelendiğimi unutup şarkı felan söylemeye başlıyorum ,ya da o kadar çok gülüyorum ki lan neye gülüyorduk ki biz diyorum.İşte sık sık böyle gel gitler yaşıyorum. Bazen avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum ,öyle ki Dünyada ne kadar adam varsa sesimi duysun diyorum sonra bırak lan adamları önce sen adam ol deyip içimde ki sesle kavga ediyorum.Bunda da pek başarılı olmadığımı biliyorum.. Başarı demişken.Ben pek başarılı biri de değilim.Başladığım her işi yarım bırakmakla övünürüm  hep .Başarıyla bitirip yaptığım tek şey çamaşır yıkamak onuda ben yıkamıyorum zaten makine icat etmiş İngiliz bilim adamları sağ olsunlar o yıkıyor Çamaşır yıkmayı bu kadar sevmeme rağmen asmaktan nefret ediyorum .Benim sevme biçimim bu şekil sanırım.Bazen bir sürü insandan nasihat alıyorum hep aynı terane bardakta bardak a.q .Bardak derken öyle değil yani dolumu boş mu diyorlar ya o cinsten.Bben bardakta ki sudan ziyade bardağın kendisiyle ilgileniyorum.Zaten bardağın hep dolu tarafından bakan insanlara gıcığım var.Lan ölümün olduğu yerde bardak dolu olsa ne olmasa ne demek istiyorum diyemiyorum .İşte o zaman içimde ki bütün seslerin ağzını burnunu kırmak için inzivaya çekiliyorum.Lan bi sus bi sus a.q ne var bu kadar konuşacak hep bir ağızdan yurttan sesler korosu mu oldunuz başıma diye diye kafa göz dalıyorum.Dalıyorum derken uykuya yani. .Dıştan bakınca baya baya gülümsüyorum . Kafan karıştı farkındayım benimki de pek düzenli sayılmaz.Düzen deyince , yok lan öyle değil yani baya baya düzen .İşte ben pek o işi de beceremiyorum düzensiz ve karmaşık bir yapım var .Neyse çok uzattım.Sabah uyandığımda çok sinirliydim Jospi şimdi neye sinirlendiğimi unuttum.



13 yorum:

Syrakusa dedi ki...

ÇOK KIZMIŞSIN SEN :) neyseki geçmiş hadi geçmiş olsun :)

đerkenαя dedi ki...

"...ölümün olduğu yerde bardak dolu olsa ne olmasa ne..." ordan sonra filim koptu bende :)

Öperim.

agresif prenses dedi ki...

.Lan bi sus bi sus a.q ne var bu kadar konuşacak hep bir ağızdan yurttan sesler korosu mu oldunuz başıma diye diye kafa göz dalıyorum...


koptum yaaa:) sen çok yaşa emii :))

y. dedi ki...

sen çok yaşa emi yazacaktım, baktım yazılmış ama gene de yazdım. ne incelikli, ne hal bir yazı bu böyle...

buraneros dedi ki...

gün içindeki bonusları bulmaya hadi:))

Yazgüneşi dedi ki...

ben bu yazını imzalasam da tekrarlamasam benzer şeyleri mesela
olmaz mı..
yüreğime sağlık yahu..
oh ben bile rahatladım bıdır bıdır okurken

Ateş Böceği dedi ki...

Syrakusa:Geçti geçti sakinim :)

Ateş Böceği dedi ki...

đerkenαя :Ama yani bende ki film hep kopuk zaten onu ne yapcaz gülme gülemee

ben daha çok öperim :)

Ateş Böceği dedi ki...

agresif prenses:İnsan durduğu yerde agresif prenses olmaz yani diğ mi ama :)

hoşgeldin ayrıca

Ateş Böceği dedi ki...

y. :Canım canım hep birlikte diyelim :) Malum ölüm pek benim sevdiğim bişiy değil yani..

Ateş Böceği dedi ki...

buraneros:Bonus deyince bir başarısızlığım daha aklıma geldi ben marioda hiç prensesi görme şerefine erişemedim :)

ayrıca sizin varlığınız efenim bonusların en değerlisi

Ateş Böceği dedi ki...

Yazgüneşi:Terapi yöntemi süper yani bence de :)

Ayrıca ya kızını öp öp benim yerime çok öp ama :)

infantulus dedi ki...

bir not defteri al
ve
sinilendiğin zaman
birkaç kelime ile
sonrasında anlayacağın şekilde
yaz.

sonra unuttuğunda
önce unutmana sinirlen
ve böylece son neye sinirlendiğini anımsamış olacaksın;unutmaya sinirlendin...

sonra not defterine bul
ve onu yak,at,yok et
sinirlenilen şeyleri yazmakda
sinir bozucu
işte sana ikinci olay...

lan ilki neydi dediğinde
unutma unutmak
lan not aldım mı dediğinde
....

bardağın çinde s varsa
ve içmek istiyorsan iç
su içilmek içindir
duran su kokar
çürür

sağlıcakla mutlu kal